onsdag 1 januari 2014

Kapitel åtta

Första halvan av jullovet har jag jobbat så jag har inte riktigt haft tid med skrivandet. Men nu har jag skrivit ytterligare ett och målet är att allt ska vara klart om åtta dagar men vi får se hur det blir. Men jag planerar att sätta mig en timme varje dag och skriva lite. Den lite större händelsen som skulle ta upp kapitel åtta blev lite längre än vad jag hade planerat så den fortsätter över i kapitel nio. Men det ser jag mer som något bra än ett problem. 

Sedan har jag tre olika förslag till omslag som jag har funderat lite på. Så när jag har skrivit klart så ska jag börja ta bilder till alla tre. Men det går nog hyfsat snabbt för mig att göra omslaget för när jag väl sätter mig ner brukar jag fastna och bli klar rätt snabbt. 

Just nu känner jag att jag ligger bra till i planeringen och det känns som att jag faktiskt kommer att klara detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar