söndag 23 februari 2014

Sista raden!

Jag har nu skrivit den sista raden i min berättelse! Tjoho!! Det har varit omtumlande och nu börjar väl det riktiga arbetet med redigeringen av texten. Saker kommer att läggas till och tas bort. Det blir ett arbete som kommer att sträcka sig förbi gymnasiearbetets gränser! Men nu har jag i alla fall ett färdigt arbete att visa upp som bevis på att jag faktiskt har gjort något under dessa månaderna.

Nu är det bara omslaget och rapporten kvar. Omslaget har jag som sagt börjat på, men jag behöver fotografera lite till det, vilket jag inte har kunnat göra än eftersom jag har varit förkyld och haft mycket plugg.

Rapporten vet jag inte riktigt än hur jag ska få till då jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om! I bakgrunden kan man ju skriva om bakgrunden till berättelsen, men avhandlingen vet jag inte riktigt hur den ska utformas. Kanske kan man prata om hur jag byggde upp karaktärer, miljöer och berättelsen. Eftersom jag känner mig lite osäker på den här punkten så är det skönt att veta att jag har ungefär två månader kvar innan allt ska vara helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar